jueves, 18 de septiembre de 2008

cuando te das cuenta de lo mucho que queda por hacer...


Eso me pasó ayer, salí a correr, sin agobios de tiempos, ni pulsaciones, pero me apetecía rodar a un ritmito ligero y cuando llevaba 45' me vino un pensamiento de estos filosóficos.... Joder! cuánto hay que entrenar para el IM!!!!!! ya que hice cálculos y pensé que para mis posibilidades afrontaré la maratón para correr en 4 horas más o menos.... y no llevaba ni 1 hora!!! Pero la realidad es que paso a paso conseguiré mi objetivo!!

2 comentarios:

Mariona dijo...

A vegades més val no pensar tant! jeje...

albert dijo...

Sempre queden coses per fer. tinguis el nivell que tingui si tens esperit de superació sempre tindrás motius per seguir endavant.

Tal com diu la Mariona, a vegades, deixar de pensar és bo.

Per cert, et convido a entrar al meu blog on podràs participar en una enquesta sobre l'encert o no de la desició de l'Ajuntament de Girona en gastar 200.000 € per tenir una sortida/arribada d'una etapa del Tour. Si et ve de gust pots votar-hi.